Dåligt humör

Just nu känner jag mig väldigt ledsen men kan inte riktigt sätta fingret på varför har bara lust att sova bort dagen och grina en skvätt :P töntigt men så är det faktiskt. Men jag tror mest att jag känner mig ensamen nu när Jonas jobbar em så tråkigt. Men så känner jag alltid första dagen på veckan när han jobbar em sedan vänjer man sig och då blir det jobbigt då han är hemma så mkt haha.
Jag är en väldig period människa ibland så gillar jag att om vi tar ex att allt ska vara vitt jag vill ha vitt överallt hemma som jag nyligen ville men nu inser jag att jag tycker så mycket om färgglada saker och färg gör mig glad skulle nog aldrig kunna ha ett hel vitt hem, så jag gick och köpte ett väldigt färgglatt tyg och sydde kuddar och fixa kökssoffan i köket och sydde duk till vardagsrummet :) i like jag vill ha lite blandat.
Men jag vet att om 1mån eller kanske om ett år kommer det att ändras då är det en annan stil jag vill köra på, men det är ok kul att förnya sig men man önskar ju att man hade ekonomin till det :P

Ja nu har jag skrivit av mig lite av mina tankar som jag satt och tänkte på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0