Fullt upp

Dagen började med att jag åkte och lämnade Liam på dagis, Leo fick vara hemma för han skulle till vårdcentralen kvart över tio. Så efter ha lämnat av Liam åt jag och Leo frukost och sedan åkte vi till vc där man fick sitta och vänta en evighet tycker jag men tillslut fick Leo komma in och ta blod provet de stack honom i armen för att ta två rör med blod :/ han skrek som en stucken gris men sat iallafall still puh svettigt. Han var där och tog prover för att utreda om han är allergisk mot ex mjölk eller mjöl för han har varit så himla dålig i magen länge nu.
Så efter det fick han såklart tuggumi och en liten godis påse :)
Leo mumsar
Var även förbi arebetsförmedlingen och fixade lite grejer idag.
Efter vi hämtat Liam på dagis åkte vi iväg för att åka lite skridskor Leo var som bambi på hal is men det tog sig lite efter en timme av skrik och grin gud. Alltså jag har fasen inget tålamod att lära honom något då han skriker och grinar precis hela tiden men jag ville inte ge upp för det var precis likadant när han skulle lära sig att cykla och när han lärt sig så älskar han ju verkligen att cykla, och jag tror det kommer bli lika med skridskorna.
Tog en bild när vi kommit hem för var ingen idé att ta kort på en skrikande Leo på isen.
Leo ville inte titta på mig
När vi kommit in kom Tindra och Ture ner en sväng, grabbarna låg i Leos säng och tittade på film
Och Tindra satt vid datorn
Jag satte igång med maten och slängde ihop lite kyckling och grejer mums vart riktigt gott
Efter maten kom Amanda det var tänkt att vi skulle ut på en lång promenad men vi kom bara en liten bit sedan gick hennes skavsårsplåster upp så vi var tvungen att vända stackarn
Sötis Liam nu innan pyjamasdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0