Tlööött

Satans vad trött jag är nu. Dagen började med att jag klev upp kläde på mig och gick upp till pappa för att hinna ta emot sotaren. Åt lite frukost där sedan gick jag hem igen en allt som allt två timmar lång prommis :) jäklar vad skönt det kändes efteråt men blev ju helt slut.
Liam vägra sova idag så han och jag var hemma medans Jonas och Leo åkte och handlade lite och när de kom hem skjutsade jag upp dem till Farmor och fastrarna så de fick busa av sig lite och jag och Jonas låg däckade på soffan :P hämta barn äta middag och så packade jag in oss i bilen igen för att åka upp till pappa och titta om Anita hade nå fina gardiner att låna mig till sovrummet, har ju julgardinerna där fortfarande. Och så fick vi lite fika.
Hem och duscha barn och la dem nyss i sina sängar, hoppas de somnar fort så jag får det lugnt och skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0