Gatufesten 2012

Ja det blev inge bloggande igår för vi var på gatufesten och när vi kom hem var jag helt slut ;) Men oj såå roligt pojkarna tyckte att det var :) Jag tror Leo skratta under hela tiden vi var där haha sitt härliga bubblande skratt. Så här kommer några bilder då pojkarna åkte karusell med min bror :)
Ja bra att kiddzen hade det bra :)

Imorse så byggde Leo med sina kapla klossar och jag måste säga han är bra duktig och påhittig min Leo :)
Lite suddig bild.
Ett garage var det :)
Det var ju såå otroligt härligt väder idag så vi packade med oss massa gosaker och for bort till smacken :) Pojkarna tyckte det var så spännande att gå på hängbroarna. Det var jätte härligt i vattnet och pojkarna badade nästan hela tiden vi var där (och vi var där i 3tim) haha lite pausande för fikat :)
Leo
Liam
Stekarn ;)
Sedan for vi hem och grilla :) och var ute tills det var dags för pojkarna att hoppa isäng :) de båda somna på två sekunder tro ja :P En riktigt härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0