Det är inte sant

Alltså Leo vakna nyss och hosta var svettig och små skaka :S vafan ska han bli sjuk nu oxå då dör jag ju jag som ska jobba det får inte hända!! isåfall får fan Jonas vara hemma kan inte tacka nej till jobb. Jäkla sjukdomar HATA.

Men för övrigt så har jag jobbat på dagis i haga idag ett jätte mysigt litet dagis med många härliga barn, verkligen super mysigt att jobba med barn de är ju så härliga och bra tokiga ;)
Imorgon ska jag på mariedaldagis ska bli roligt att testa jobba där.
Verkligen roligt att få jobba på olika dagis och se hur de jobbar där, dagiset i haga ger barnen fot spa. super mysigt.

Jo måste hinna åka till tandis med Leo imorgon oxå. Ja nu har jag fått skriva av mig lite
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0