Efterkontroll

Ja nu har jag fått den jobbiga efterkontrollen gjord, SKÖNT. Fast det var absolut inte skönt att ligga där fy tusan gjorde cellprovtagning på livmodertappen också, tyckte inte det gjorde sådär super ont kändes mer lite obehagligt. Och så valde jag att sätta in en spiral hormon spiralen kostar 1000kr men det är det värt tycker jag, det kan jag säga gjorde lite ondare och så har jag sådan mens värk nu fy inte roligt. Många procedurer med att föda barn. Först bära barnet i nio månader sedan föda barnet och där är man inte färdig nä då ska moderkakan ut och sedan jobbiga eftervärkar som jag hade ja och sedan kommer då amningen som gör väldigt ont i början och nu måste man gå på efterkontroll och bli klämd på nej fy tusan jaja men man får ju en underbar liten skönhet också=) så allt som allt är det ju såklart värt det tusen gånger om. Men man önskar nog ibland att man var man ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0