Shopping

I morse fick jag ett sms av Veronica som undra om vi skulle med till birsta och det tyckte jag var en bra idé. hade igentligen tänkt att Liam skulle gå en sväng på dagis idag men är ju roligare att hänga med mammsen :) Jag köpte två par byxor till Liam och ett par till Leo, det var ju tag två betala för tre på hela barnavdelningen på lindex. Och så åt vi lite lunch på donken, så Carro du kan vänta dig H-vetes pass ikväll ;) Jo köpte även hem lite gott kaffe från kahls :) mums!. Innan vi åkte hem så gick jag över på ikea och köpte en blomma, som passar toppen bra i vårat fönster nu :)
Så fint blev det
Liam busar med Annie :)
Jo det blev ju inget bloggande igår för jag var faktiskt och jobbade lite på St. Olofsskolan i Nacksta :) vad skönt det var att komma ut och jobba lite vill jobba mera!! Var med sexårs när ordinarie personal hade möte. Och när jag kom hem vid halv sex hade jonas gjort maten och lagt upp på en tallrik till mig så det var bara att värma på :) kan vänja mig vid detta.
Leo hade gjort super fint påskpynt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tag två, betala för tre" verkar som en dålig deal ;)

2011-04-21 @ 13:36:11
Postat av: Jessica

Hahaha ja verkligen, menar ju såklart tag tre betala för två haha

2011-04-21 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0