Gatufesten

Idag åkte jag och pojkarna till gatufesten med Amanda, Viktoria, Agnes, Moa och Vinton :) Små grabbarna skulle ju få åka lite karusell som leo älskar :)
Leo och Vinton
Leo
Leo och Moa
Äter lite burgare :)
Leo och Amanda
Liam sitter på draken
Tog en liten paus :) dåligt kort :(
Leo och Vinton på draken
Amanda ville oxå vara med :) hahaha
Nu börjar det spåra ur haha
Liam ville oxå vara med
Amanda försöker strypa draken ;)
Moa, Agnes och Leo
Haha sedan fick det vara nog med att sitta på drakarna :P
Efter vi åkte från gatufesten ringde jag till Caroline och frågade om inte jag och pojkarna kunde komma dit en sväng eftersom Jonas jobbar så ville underhålla barnen så länge som möjligt. Och det kunde vi :) vi åkte dit och beställde lite pizza med dem och hade met mysigt, sedan hem och bums i dusch med barna och sedan i säng :) nu har jag nyss satt mig i soffan och ska ta det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, det var mycket drakridning ;) Kul att ni kom och hälsade på! Puss babe!

2011-07-06 @ 21:07:16
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0