!!!!!!!!!!

Åh jag sitter typ och irriterar mig bara haha så blir det när man sitter hemma hela dagarna :/ måste ut SNART alltså innan jag blir en bitter sur käring. Just nu stör jag mig på en sak som vissa gör på fejjan så himla TÖNTIGT alltså åh gud vad jag är irriterad haha. Man ska skriva på fejjan så alla ser och oj så bra det verkar men i självla verket så är det inte så. Men men låt de hålla på då, nu ska jag försöka att inte störa mig på onödiga saker utan ja söka lite jobb kanske :/ håll tummarna för mig.
Liam har varit så hostig i helgen och fått tillbaka slemet i halsen så att han kräks ibland då han hostar :( Igår natt så fick vi ingen sömn här hemma han hostade HELA natten så himla jobbigt för honom. Inatt så hade det blivit lite bättre men vi var vaken väldigt mycket. Så jag hoppas den dumma hostan börjar att släppa.
Denna vecka måste jag även sätta igång med packningen för vi flyttar ju snart :) kul kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0