Bull bak

Idag medans barnen var på dagis har jag suttit och filat lite på mitt cv och personligt brev och sökt en jävla massa jobb för nu fan ska jag ha ett så jävla less på att gå hemma nu. Har blivit lite nog bekväm på senaste tycker jag så nu är det nya tag och skärpning som gäller.
Och så har jag och barnen bakat bullar och kakor här får ni en bild på de mumsiga bullarna :)
Och jäklar vad goda de blev.
Jonas har önskat sig en maräng tårta tills imorgon så måste ta och svänga ihop en sådan imorgon oxå då han oxå blir 25 :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

I påsen var det en primer, örhängen och ett armband ;)

2012-02-10 @ 21:20:46
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0