10 år!

Herregud idag har jag och Jonas varit tillsammans i 10 år!! :D det har vi verkligen gjort bra :) Jag mins det som igår när vi gick på högstadiet och Jonas var på mig hihi. Han vågade inte fråga mig själv men när jag kom ner till uppehållsrummet på skolan så sa han har du fått mitt sms? öh nää har inte tittat sa jag men kan du inte säga vad du skrev då? nej du får gå och titta haha. Så jag gick och tittade och det stod får jag följa med dig hem idag?
Jonas har jobbat idag så Leo har varit en stund hos morfar och jag har sytt och fixat nytt till kökssoffan och så räkte tyget till en duk till vardagsrumsbordet :)
Nu kommer Jonas snart hem från jobbet och då ska vi mysa och äta lite gott :)
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0