Trötter

Igår var jag och Fredrik som jag berättade ute på en kvällspromenad, vi var ute och gick i 1tim och 45min han är verkligen toppen att prata med vad man ska äta och sånt när man vill gå ner i vikt. Idag efter jag lämnat barnen på dagis gick jag samma runda som vi gick igår, blev helt jäkla slut efter och har känt mig döds trött hela dagen. Kanske inte är så konstigt då jag aldrig rör mig i onödan annars :P men nu jäklar. Men jag ska fan inte ge upp tänker ta mig ut varje dag.
Imorgon ska jag klippa mig :D åh gud ska fan klippa mig kort som jag har velat jätte jätte länge men kostar ju så jäkla mycket att gå till frissan :/ men nu ska det äntligen bli dax. Spännande får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0