Fredag

Nu har jag äntligen gjort tentan fast det kändes inte så bra som jag ville att det skulle göra, man läser jätte mycket och sedan kommer en fråga som man vet att man kan men jag får helt enkelt hjärn släpp det är såå irriterande blir så arg på mig själv.

Har varit så trött de senaste dagarna vill bara sova hela dagarna och ont i huvudet har jag ska nog ringa BM på måndag och höra om jag ska äta mer järn tabletter eller hur jag ska göra. Leo har tjatat och tjatat i flera dagar att han vill åka till gammel mormor och stefan så idag äntligen till Leos lycka åkte vi dit och fikade lite, han vet att han får goda kakor och godis när han kommer såklart.

På måndag ska Leo ta sin spruta mot svinis, så får vi se hur det går han är ju så rädd så fort bvc sköterskan Kerstin visar sig haha.  Nästa helg har jonas köpt biljetter till en konsert med några av hans favorit band så då ska vi ta en liten semester dit ner.

Har inga bilder att bjuda på idag, tråkigt tråkigt men nu ska jag faktiskt fixa iordning lite gotta och titta på idol, och hoppas på att det är någon bra film ikväll men vi får se hur länge jag kommer att orka vara vaken brukar ju somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0