Lördag

Idag har varit en väldigt mysig dag den började med att jag fick sova till elva=) såå skönt verkligen behövligt sedan packade jag och Leo oss in i bilen och for och hämtade ida som jag fått kontakt med igen super roligt hon och min kusin väntar ju smått också=) en månad efter oss. Vi hade bestämt att vi skulle åka till norraberget och titta på marknaden där. Så vi gick runt där med stor magarna, väldigt skönt faktiskt att komma ut och det fanns väldigt mycket att se och mycket fina saker men det blev inget köp, förutom att Leo fick fiska lite fiskedam. När vi tittat färdigt åkte vi till birstacity och jag köpte nytt bodybutter och så köpte jag en fin tavelhylla och två ljuslyktor väldigt fina får se om jonas har ork att sätta upp tavelhyllan senare så får jag lägga upp en bild på hur det blev=)

Sedan så skjutsade vi hem Ida som skulle på julbord senare ikväll lyckos henne är såå otroligt sugen på det just nu. Nu har jonas tagit med sig Leo på affären de skulle köpa lite grejer till middagen ikväll jonas ville ha taco så det får det bli, är gott det också men nu känner jag super sug efter julbord=/.

Så ikväll blir det nog lite film tittning och äta lite smaskens=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0