BM

Nu har jag precis kommit hem från barnmorskan allt såg bra ut jag hade växt mycket sedan sist ja va där. Det är så roligt att lyssna på hjärtat varje gång=) då hör man att allt är bra, men så fort jag lägger mig på rygg så är det som hela havet stormar därinne haha bebis är verkligen livlig. Berättade för bm att jag har fått jätte ont i ryggen igen, hade det förut men det blev bättre tyckte jag men nu har det kommit tillbaka med super kraft, det har börjat göra så ont och så strålar det ner i benen så det känns som att man ska ramla ihop=( Så hon sa att jag skulle ringa till sjukgymnasten, så jag gjorde det nu när jag kom hem och har fått en tid på måndag. Väldigt skönt hoppas hon kan hjälpa mig lite.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej,

nu har jag kollat in nya hemsidan kanelbullar, glasögon och mage.

Kul att du kommit igång igen med bloggen.

Puss

Ma

2009-11-26 @ 14:42:35
Postat av: Anonym

Jeki,, du är för lat då du inte är gravid, du har ju inga muskler;)

2009-11-26 @ 18:10:05
URL: http://stinnerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0