Vecka 30

Nu är vi i vecka 30=) tio veckor kvar jippi. Och ryggen tar verkligen stryk inte lätt att låta bli att lyfta tungt när man har en tvååring som behöver hjälp ibland i och ur bilen. Och bära tunga matkassar. Imorgon ska jag till sjukgymnasten så får vi se vad hon säger. Denna vecka jobbar jonas eftermiddag 15.00 till 12.00 det är jobbigt för oss alla men super bra att han har så mycket jobb=) Han är duktig han min jonas.

Vi längtar verkligen efter lill pysen=)


I Lördags var vi in på birsta och köpte lite svart färg så jag har målat om Leos tripptrapp stol, hade lite för mycket färg då jag målade så det blev rinningar på vissa ställen men man lär sig av sina misstag. I går (söndag) var vi på julskyltningen här i timrå och Leo fick åka lite häst och vagn som han tyckte var roligt och så fiskade han lite fiskedam väldigt mysigt.


Älskade unge=)


Idag var jag och Leo in till ikea och köpte lite ljus så nu kan vi tända mycket ljus här hemma och mysa det gillar vi=). Och så satt jag upp Leos julkalender på väggen, han ska få en överaskning varje dag fram till jul det tror jag kommer att vara väldigt upp skattat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Jessica! vad kul att du bloggar igen så man ser hur ni har det :) Vad stora ni har blivit, både du, bebisen och Leo, härligt! Sköt om er, kram

2009-12-01 @ 10:10:57
URL: http://idabitar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mera mera mera kort jessica:D

2009-12-02 @ 13:43:55
URL: http://stinnerholm.blogg.se/
Postat av: mormor

Ja, det var precis vad jag gjorde när ni var små.

Kommer du ihåg?

Ma

2009-12-02 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0