Badhuset

Idag hade Leos dagis hyrt badhuset så att alla barnen skulle få bada=) Liam är lite snorig så han fick stanna hemma med pappsen medans jag tog med mig Leo och faster Moa och åkte och badade=) det gillade han men han blev besviken att det inte var himlabadet som vi skulle till. Dit får vi åka någon annangång. Åkte sedan till pappa och hämtade massa lussebullar=) hihi tur man har Anita som kan baka åt oss! hon gör de godaste lussebullarna.

Nu vi veckan så ska jag ta mig en och annan birsta tripp=) måste handla lite julklappar, som jag inte har gjort än=/ illa. Brukar i vanliga fall vara ute dagarna innan jul men jag måste skärpa till mig, blir så otroligt stressande. Imorgon ska jag och barnen kanske hälsa på Sara med barnen. Onsdag är det babysång och på torsdag är vi faktiskt bjuden på 1 års kalas =D lilla Eline fyller ju år, ska bli mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det var jätte roligt! Dagen efter var inte lika rolig dock ;)

Måste ta mig i kragen och åka på badhuset med pojkarna jag också, där har dom aldrig varit.

2010-12-06 @ 20:22:22
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0