Fredag

på morgonen på fredagar brukar vi åka på kyrkis och det gjorde vi även idag. Men idag var det julavslutning så alla skulle gå till kyrkan och sjunga istället för att leka =/ tråkigt tyckte pojkarna efter cirka 10 min, så vi gick ner och lekte istället hihi. Efter en stunds lekande blev det tomtegröt och mackor med julskinka =) jätte gott. Sedan blev det mer lekande tills en tjej spydde ner sig och överallt på golvet =/ Då kände jag NEJ för guds skull låt oss inte bli smittade, så det dröjde inte så länge föränn vi var utanför dörren.

Vilket snöoväder det har varit idag när jag åkte på motorvägen till stan imorse så hamnade jag bakom plog bilen och fick köra 30 ända från mig och in till staden =/ lite drygt. Men gillar inte att vara ute och köra på dessa snöiga vägar blir nästan alldeles svettig när vi väl är hemma puh.

Liam älskar att åka på Leos bil, men Leo tycker inte det är lika roligt. Så Liam får passa på då Leo inte ser hihi dags att önska sig en likadan i födelsedagspresent kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0