Lilla Julafton

Nu var det ett tag sedan jag tog mig tid till att skriva lite här. Uppdatering om vad vi gjort hmm ja handlat massor med julklappar. Igår lämnade jag Jonas och barnen hemma vid 11 tiden och tog mig in till birsta där jag klippte mig, var verkligen på tiden håret har bara växt som ogräs och kändes väldigt slitet. Nu känns det supermjukt och lättkammat. Ingen större förändring lite kortare, sa till henne att ta bort det slitna. Det var på trudes jag klippte mig. Jonas bjöd =D köpte även med mig färg hem och färgade hemma igårkväll, mycket billigare än att göra det där. Lite mörkare än vad jag hade, blev bra tycker jag.

Ikväll ska jag och pojkarna till Jonas moster där Jonas släkt ska samlas för lilla julafton mycket trevligt. Jonas kan tyvärr inte följa för han jobbar =/.

På julafton ska vi till min pappa och fira dit även syster med familj kommer =) mycket trevligt. Var även planerat att min faster med familj från göteborg skulle komma men de ´fick magsjuka=/ och så känner de sig inte så sugen att bila i all denna snö. Mycket förståligt.

Får se om jag knäpper några bilder i kväll, varför har jag blivit så dålig på det då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0