Magsjuka

Nu har Liam varit magsjuk sedan lördag morgon=/ Det började med att han kräktes överallt på morgonen när han vaknat på lördag och det bara fortsatte under hela dagen. Han blev liggandes hela dagen. Under natten mot söndagen fick Jonas och jag turas om. Först tog jag två timmar med Liam sedan tog Jonas två timmar, och så fortsatte det. Och han har kräkts och bara legat tills igår, då fick jag nog tog med honom till vårdcentralen och bad dem titta på honom. Han hade gått ner i vikt men han var inte uttårkad så vi får försöka ge honom något fastare att äta. Har gett honom gröt och potatis och idag har han varit en mycket piggare pojke=) som lekt lite. Det är såå otroligt jobbigt att se de små sjuka.

Jag vart även magsjuk i måndags och kräktes hela dagen, kände mig bättre på tisdagen och då var det Jonas tur. Sedan kände han sig bättre igår och då var det min tur igen!! gud. Men nu känner vi oss alla bättre tack och lov. Leo har inte blivit magsjuk=) men han har fått hosta och är lite hängig.

Ja det var lite om våran sjukdomsvecka nu ska jag slappa lite i soffan och kika på lite tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0