Tisdag

Idag var det super kallt på morgonen så skrotbilen som Jonas brukar åka med till jobbet startade inte, suck så han fick ta volvon. Jag kan ju inte gå till dagis med pojkarna i denna kyla så jag ringde pappsen och han ställer ju alltid upp =D han kom och hämtade Leo och sedan även hämtade honom på dagis, toppen.

Såå idag har jag hunnit med mycket. Jag har haft tvättstugan skurat köket både golv och skåp och i alla lådor. Jag har även skurat rent hela toaletten. Så efter allt skurande tog jag mig ett bad medans Liam sov. Väldigt skönt.

Sedan kom Leo hem från dagis och då satte vi oss och gjorde pärlplattor =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktig han är!! Har inte ens haft en tanke på att pojkarna kanske vill bygga pärlplattor, vi som har både pärlor och massa plattor :D

2010-12-14 @ 19:36:53
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0