Förlovad=)

Ja precis nu har jag och jonas äntligen förlovat oss efter alla dessa år tillsammans=) vi firade ju faktiskt 8 år tillsammans i fredags så nu bestämde vi oss för att det är dags att slå till. Så vi var och tittade ut några fina ringar idag och beställde dem, det skulle ta en vecka att få hem dem.

I fredags när vi firade 8 år så var vi på viktoria och åt väldigt god mat och hade det super mysigt, vi hade tänkt att gå på bio också men jag känner att jag inte klarar av att sitta still så länge. Så det får vi göra något framöver.

Idag när vi var på birsta kändes det jätte konstigt när jag gick kändes som att bebis skulle trycka ut något därnere så fick stanna upp lite då och då, väldigt obehagligt. Imorgon ska jag till BM och klaga lite hehe. Nu är det ju faktiskt inte alls långt kvar 3 veckor idag till BF jippi=).

Kommentarer
Postat av: viktoria :)

Oj här händer det grejer ;) Grattis till förlovningen! :D

2010-01-25 @ 19:56:49
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: SysterYster

Jättegrattis, va kul. jag längtar till bröllop :-)

2010-01-29 @ 14:06:30
Postat av: Sara

Grattis <3

2010-02-05 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0