Hello

Igår Fredag var jag och hämtade ut våra ringar=) som nu sitter fint på våra fingrar. Fast jag tror att min ring är liite för liten kanske få be dem att göra den lite större, men ska ha den ett tag nu och se hur den sitter. Var även och handlade på ica maxi då kom det fram en tjej hon var kanske cirka 35 och ställde sig och tittade på mig, men gud tänkte jag vad tittar hon på mig för och då säger hon vad fin du är. Jag vart helt paff inte ofta någon främling kommer fram med komplimanger men jag fick fram ett tack hehe. Lite pinsamt men man blir väldigt glad=).

Idag har vi inte gjort mycket alls varit hemma och lekt, har ju varit så kallt=/. Jag och Leo skjutsade Jonas till nöjeshallen vid tre där han skulle leka lite med jobbet. Och senare skulle de ut och äta lite pizza på biteline. Så jag och Leo har haft lite mysigt för oss själva. Nu har Leo lagt sig han var så trött lite hängig kanske? vet inte riktigt får se imorgon. Jag känner mig inte riktigt hundra heller, lite illamående och konstig i huvudet hoppas det inte blir sjukdom här i huset.

Imorgon börjar jag nedräkningen till bebis tittar ut det kan ju faktiskt ske när som helst. För imorgon är det två veckor kvar till bf. En rolig sak som hände när jag och Leo myste i soffan förut var att han var lite trött så han lutade huvudet mot min mage och låg och tittade på lite tv, då började bebis böka runt där inne och Leo hade hur roligt som helst när bebis sparka på hans huvud han skrattade sitt härliga skratt en bra stund=). Vilken lycka det var för honom att känna bebis jätte mycket han har inte varit så intresserad av att känna bebis sparka tidigare men nu hade vi en riktig mys stund, och Leo längtar verkligen tills bebis tittar ut nu han vill så gärna byta blöja och köra vagnen.



Kommentarer
Postat av: Marre

Gud va spännande att den lille snart kommer ut!! =D

2010-01-31 @ 15:05:17
Postat av: Sara

Kläm ut den 10.e :)

2010-02-05 @ 09:45:43
Postat av: Lina

Vilken fin kommentar du fick. Ta åt dig av det! Måste kännas extra roligt så här i slutet av graviditetn då man lätt kan känna sig stor och otymplig... Men du är jättefin!



Vad mysigt att Leo kände bebisen. Förstår om ni längtar nu men inte långt kvar. Jag tror HON kommer den 16 ;-)(visst var det beräknat den 14?) Gissar på en flicka :-D



Semlorna blev riktigt goda. Tror jag ska göra en omgång till och slänga in i frysen.



Kram!

2010-02-05 @ 14:28:02
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0