Spännande

Inatt drömmde jag att det kikade ut en liten flicka, man börjar bli lite osäker vad det kan vara för liten krabat där inne som bökar runt. Har varit övertygad om att det ska titta ut en pojke under hela graviditeten ända sedan ultraljudet då jag tror jag såg snoppen, men jag är ju ingen expert på att se sådant men jag tror att det kommer ut en till liten kille. Vi får se det är så himla spännande. Och hoppas verkligen inte jag går över tiden börjar bli fruktansvärt less på att vara gravid jag känner mig ständigt trött och irriterad för minsta lilla och denna ständigt jobbiga halsbränna. Jag har så dåligt samvete för att jag inte har orken och blir irriterad på allt för jag är trött, Leo vill ju leka och hitta på saker. Tur att det inte är så långt kvar.

Tycker det är så svårt med namn men man har ju sina favoriter. Jonas moster Rebecka kom med ett namn som hon hade drömt att våran flicka skulle heta om det blir en flicka då. Och det namnet gillar jag mer och mer=). Om det blir en flicka blir det nog det får se om Rebeckas dröm blir sann. Måste ju se på underverket också och se vad lillen passar att heta. Men som sagt det blir en pojke tror jag.




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag var ju också säker på att vi skulle få en pojke eftersom jag såg en snopp på UL. Det var ju fel... Spännande med namnet. Vill du hålla på det själv? Blir ju nyfiken. Om det blir en flicka får man ju snart veta :-)



Ses på söndag!

Kramar från oss!

2010-01-05 @ 19:49:19
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0