vecka 36

OJOJ nu börjar det närma sig och jag har börjat bli lite nervös inför förlossningen faktiskt, förra gången hade jag ju inte varit med om det och visste inte mycket men nu vet jag ju att det kommer att kännas=/. Och många säger att det går mycket fortare med tvåan är lite nervös att det går för fort så man måste föda i bilen eller något. Igår var vi hos barnmorskan och hon kände att bebis hade vänt sig och låg med huvudet neråt och det kan jag säga KÄNNS verkligen när jag är uppe och går ett sånt tryck neråt inte så skoj så jag kan inte vara uppe och gå så mycket blir fort trött. Det känndes verkligen idag när vi var in till birsta city en sväng för att handla bebis första kläder vart trött super fort, men snart är det över kom ut till oss snart snälla lilla du.

Leo var även på bvc idag och fick spruta nr 2 gick super bra han är så duktig. När han var mindre så skrek han hysteriskt när vi skulle dit på kontroller, men nu är han ju stor pojken=).

Imorgon fyller jag år tiden går verkligen super fort, så på morgonen ska jag faktiskt till frisören och fixa mig lite=). Har inte varit så nöjd med mitt hår, går med det uppsatt hela tiden men nu ska jag fixa så jag blir nöjd får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0