Längesedan

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något men har inte så mycket tid över för tillfället, Liam har magnknip och sover inte långastunder och när han väl sover får jag sitta och gunga vagnen så han ska vara lugn=/ Hoppas det blir bättre snart blir lite smått galen. Och dessutom så är han täppt i näsan stackarn. Så på kvällarna när Leo lagt sig kan jag säga att man är ganska slut.

I måndags var vi och knäppte kort så på lördag kommer vi i tidningen. Blev fina bilder på Leo och Liam=). Kerstin från bvc skulle ha varit här på ett besök också men hon är sjuk så vi får vänta med det, är väldigt nyfiken på vad Liam väger nu ju.

Resten av veckan har vi inte gjort något speciellt bara varit hemma och tagit det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag kan säga att jag känner igen det..... smile.

Det stämmer det som alla säger, generation efter generation, du som mamma får uppleva samma saker som jag gjorde när ni var små nu.

Grinandet går över och det är jobbigt, men det blir bra! Kram Ma

2010-03-19 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0