Eftermiddag

Förra veckan och denna vecka har jonas jobbat eftermiddag och det börjar verkligen att ta på krafterna, har såå fruktansvärt dåligt samvete för jag har nu igår och idag varit så fruktansvärt irriterad över precis allt. Leo har verkligen en stark vilja och tjatar tills man blir galen (undrar vart han har fått den ifrån) haha. Och denna mat vägran ska den aldrig gå över varje dag är det bråk och grin vid matbordet för att han ska äta överhuvudtaget. Leo skriker grinar får kräkreflexer ja HERREGUD. Om någon har något tips så vore det toppen.

Idag var Liam och fick två sprutor i benen ojojoj så synd om han gillar inte när han grinar så mycket uscha fy. Man börjar nästan gråta en skvätt själv. Men vad min lilla tjockis växer ja inte är det på längden ;) Nu väger han 7860 och är 62,5 lång. Igår blev han tre månader tiden bara rusar förbi. Vi var även på babysång idag tillsammans med Ida och lilla Lova såklart mysigt=) men jag måste erkänna att jag känner mig väldigt töntig när man dansar runt med barnen haha 10 mammor som guppar runt lite roligt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0