Bajs varning

Jag håller på att bli lite smått galen här hemma, det är förmodligen tänderna som spökar. Liam har bajsat konstant i två nätter nu, lite hela tiden. kl 2 inatt kunde han sova en längre period på 2 timmar sedan började bajsandet och gnället igen=(. Stackarn är ju alldeles röd i stjärten nu. Och sedan får man ju så lov att kliva upp sju när Leo kommer. Jag kan säga att jag känner mig riktigt sliten, och på det så ska Jonas jobba tolv timmars pass i helgen.

Hur gör ni hemma hos er? hjälps ni åt på nätterna ibland även fast partnern ska upp och jobba? eller tar ni nätterna som jag? så sover Jonas. Hade lust att lägga mig och sova på soffan och väcka Jonas så han fick ta hand om allt, men då ska ju han jobba tidigt på morgonen. Svårt det där. Jag ska ju även jag upp tidigt med barnen och orka vara med barnen på dagarna.

Nej fy vilka nätter snälla gå över nu

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Hej igen! Hos oss så sover ju Annie hela natten, men om hon vaknar så kliver jag upp för Nicke kliver upp 5,30 å måste ju få sova tycker jag. Det har blivit en vana liksom. PÅ helgen brukar han få kliva upp så jag kan liffa kvar en liten stund å dra mig. Hoppas allt är bra med er å. På måndag ska vi väga och mäta igen. Spännande.

2010-11-05 @ 12:14:07
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0