Ett försök

Jag gör ett försök att berätta lite vad vi gjort sedan senast jag skrev. Hmm ja just de ja i går var vi på babysång som Liam älskar såklart fast han ska krypa överallt så det blir inte en lugn stund för lilla mamma. Men det är bara roligt=).

Idag jobbar Jonas hela dagen och kommer inte hem förän 1 inatt=/ men jag och pojkarna var ut och lekte i snön och så tog jag mig en promenad med Liam i vagnen och Leo åkandes på pulka, var helt svettig när vi kom hem kan jag lova.

Och så åkte vi upp till viktoria Leo ville att hon skulle Leka med honom ute liten stund, så det blev en massa pulka åkning. Roligt tyckte Leo.

Nu sover båda pojkarna sött i sina sängar och jag ångrar att jag inte köpte något smaskens på affären=(

Imorgon ska jag på inflyttningsfest=) jippi! Ida och Ida flyttar ihop=) ska bli super skoj att få komma ut lite. Ska åka upp till Amanda så att hon får fixa mig tjusig inför partajet=). Nej nu ska jag titta på böda camping på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0