Helgen

Denna helg har varit jobbar helg för Jonas, så i lördags frågade jag pappa om inte Leo kunde få vara med dem. Och det fick han såklart så lördagen för mig och liam blev en städ dag, och Leo fick ha roligt med morfar och Anita. När jag skulle hämta Leo vart jag även bjuden på middag=).

Igår berättade lina att hon skulle ta med barnen och kolla på skridskoskolan som skulle åka skridskor och se om Vilgot verkade intresserad av att börja. Så det tyckte jag var en bra idé och hängde med. Leo tyckte det såg roligt ut, men på sidan av isen låg det ju snö och det kunde han ju inte låta bli. Vi blev även bjuden på lunch hos Lina=)

När jag kom hem ringde Tessan och ville bjuda på middag=) men Jonas jobbar ju till 20 i 8 så jag ringde och frågade Jonas kusin Viktoria om hon hade lust att passa Liam en stund tills Jonas kom hem, och det ville hon=) toppen då kunde jag åka på middag hos tessan. Super trevligt var det, god middag och trevligt´sällskap. Fick ett sms av vicki lite över sju där hon sa att Liam somna i sängen utan problem, vilken toppen barnvakt hon var=). Leo fick vara hos farmor.

Idag har jag fått sovmorgon, underbart=) och nu håller jag på att tvätta och ska äta lite frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0