Helloo

Idag och resten av veckan har Jonas inget jobb så han blir hemma. Så i morse fick jag liiite sov morgon=D skönt. Så när jag klev upp var det bara att börja göra Leo redo för dagis. Jag tog pojkarna och lämnade först Leo på dagis och sedan åkte jag och Liam på baby sång=).

Efter babysången var Liam så trött så jag åkte hem och la honom och sedan kom Ida och Lova och hämtade mig så for vi till ikea för lite lunch och sedan shoppade vi på birsta city. Det blidde en ny jacka till mig=) och en mössa. De hade 50% rabatt på alla jackor, toppen ju. Kändes så himla tomt att inte ha med sig lill bebisen, men skönt också han fick ha lite kvalitets tid med pappsen istället.

Imorgon vet jag inte vad vi hitt på. Jo eftersom vi har så högt i tak här hemma så behöver vi gardiner som är 3m lång och det kan jag säga kostar skjortan. Så jag ville ju ha jul gardiner men jag sket i det. Satte upp mina vita gardiner istället och köpte röda julstjärnor till fönstren och oj så mysigt det blev=) kanoners ju.

Hmm har ingen bild att bjuppa på idag tyvärr, jo en sak som jag undrar är det så att man inte ska ha kudde till barn under 1? såg det på tv


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Annie har haft kudde hela sitt liv så det där är bara en myt... Nu har hon två sånna barnkuddar i ett örngott för att det ska bli mjukt å skönt. De vänder ju på sig själv i sömnen och känner om det är obekvämt. =)

2010-11-24 @ 19:28:28
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det rekomenderas inte att man ska ha kudde till barn under 1. Men jag hade det rätt tidigt med pojkarna för BVC tyckte vi skulle ha det så Vince fick platt bakhuvud. Så jag har kört med en liten kudde åt Eline och nu har hon en vanlig.

Jag skulle kunna tänka mig att det är av kvävningsrisk?

Men dom är ju så stora att dom vänder sig nu.

:)

2010-11-24 @ 21:47:05
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Inte så att han fick platt bakhuvud, utan FÖR att han fick det. Han skulle ligga på en kudde vart han än låg ;P

2010-11-24 @ 21:48:12
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0