Liam

Min lilla bebis börjar bli stor en alldeles egen liten personlighet =) <3 Han kan numera kryp dra sig framåt haha han ser så rolig ut när han sätter igång, och han älskar storebrorsan följer efter honom och ska kika vad han håller på med. Men Leo tycker inte det är lika roligt då han tittar in på hans rum så då flyttar han på honom och stänger dörren, då blir Liam helt hysterisk och skriker. Gos ungen vill ju leka med storebror. Ibland busar Leo med honom och han skrattar och skrattar man blir alldeles varm i hela kroppen av att se när de busar mina ÄLSKLINGAR.

För övrigt så försöker jag lära honom att vinka, och han har faktiskt vinkat några gånger då jag säger hej hej. Han kan säga mamma, när jag lägger honom för att sova så brukar han ropa efter en stund mmmmmaaaaaaa. Ja det händer verkligen saker HELA tiden nu. Super roligt.

Idag tog jag med pojkarna på babycafé på inbetween och gud vad fint det har blivit där super mysigt, och mycke goda luncher och fika att välja på. Det har verkligen blivit en hitt, ska verkligen fortsätta att gå varje onsdag. Roligt att det finns ett sådant ställe i lilla Timrå.

Imorgon funderar jag på att hälsa på syster och familj, får se hur natten varit om man har orken. Leo vill ju leka med sina kusiner=)

Fasen också Jonas ska jobba helg tolv timmars arbetspass lördag och söndag=/ det tär på hela familjens krafter kan jag säga uscha, jag kan säga att ensammastående föräldrar gör det bra!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Men heeej det är ju duu =) va kul att du oxå bloggar. Allt bra annars då? Åh va barnen är fina på bilderna.

2010-11-04 @ 08:19:11
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0