Stressig morgon

Liam vaknade kl 6 i morse=/ kände mig så otroligt trött. Fick honom att somna vid åtta till halv nio det behövdes annars skulle han inte orka med babysången alls. Han var lite gnällig på sången ändå och slocknade så fort vi kom hem. Så nu har jag ätit lite lunch och tar det lugnt.

Jag är såå otroligt sugen att julhandla lite och fixa mysigt i hemmet=) älskar julen. Måste börja köpa små presenter till adventstomten som jag hänger på vägen. Så Leo får en lite present varje dag, ända till julafton. Men vad ska man köpa då? hmm om det är någon som har något förslag så skriv gärna det=) Men Julhandlingen får vänta tills pengarna kommer, men det är ju inte så långt kvar=)

När Liam vaknar ska han få lite lunch och sedan ska vi höra med Ida om det blir babycafé, hoppas det. Jag tycker det har blivit så mysigt där. Och billigt fika=)

Senare i kväll ska jag på gymet och träffa en kille där som ska hjälpa mig med ett schema nere i gymet=) ska bli skoj. Men jag missar body pumpen=( Har nu i två veckors tid varit på gymet 4-5 dagar i veckan, känner mig stolt att jag kommer iväg. Woho beach 2011 hear i come!!


Skulle vilja göra något liknande=)





Måste köpa en tomte till Liam också, hittade denna tyckte den var fin




Denna tyckte jag var fin=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gillar han Lego? Det skulle jag har gett mina barn i adventskalendern. Något djur eller någon gubbe :P

Fast mina barn får vänta något år med paketkalender, dom får nöja sig med choklad iår ;)

2010-11-17 @ 15:21:49
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du gör det bra som orkar träna samtidigt som du tar hand om två barn också :D

2010-11-19 @ 08:51:53
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0