Syster yster

Idag har jag och pojkarna varit och hälsat på syster och barnen, Leo tycker mycket om sina kusiner. Vi spelade lite wii och det var ju super skoj=) tyckte jag men lite svårt tyckte Leo så han gick ut en stund och lekte istället. 

Jag längtar nu till december tycker det är en sån himla mysig månad. Och så har jag ju tomten som leo får en liten sak varje dag av



Får se om man hittar någon liknande till Liam eller hur man ska göra, fast i år behöver inte Liam någon. Samma med julklappar så tror jag inte vi kommer att köpa nå mycke till Liam utan bara nån grej och lägger mest på Leo. Ska bli så roligt Leo längtar. Fast i år så ska han ju få ge napparna till tomten=/ fy jag gruvar mig det kommer inte gå så bra på kvällen när han ska sova. Eller så kanske det går toppen men det tror jag ej.

Har inte tränat på hela veckan för jag har varit snorig men nu är snoret borta men jag tror jag ska vänta lite till med att träna, uscha känns skit jobbigt att man inte tränat på så länge nu. Kommer säkert bli extra jobbigt då jag kommer igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0