101025

Dagen idag har gått väldigt sakta vi har inte gjort så mycket. Gjorde gipsavtryck på Liams fötter. Och på eftermiddagen åkte jag och pojkarna och handlade, Jonas jobbar ännu en eftermiddagsvecka=/. Bestämde med Leo att vi skulle baka kärleksmums=) men det var mest jag som bakade han ville gå till farmor, men det var han som la strössel på=).



Jag la Liam i sängen nyss och så gick jag och duschade Leo när jag kom tillbaka STOG han upp i sängen och höll i sig i kanten haha min lilla plutt. Tur att jag sänkt ner sängen.

Imorgon har Leo fotografering på dagis och så får vi se vad lillen och mammsingen hittar på. Nej nu blir det halv åtta hos mig och så ska jag mumsa på lite kaka.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig han är. Alma har ju också nyss börjar ställla sig upp... hon är en liten latis hon :-D Om ni inte har något för er imorgon em. får ni gärna komma hit. Jag och barnen är också ensamma.

2010-10-25 @ 20:20:57
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0