Bite Line

Javisst vart bjuden på Bite line idag av syster=) mums väldigt gott var det. Leo var överlycklig vi åt taco buffe och efter det glass buffe, ja deni=) Nu är jag sååå mätt så jag kan spricka. Leo tycker om sina kusiner väldigt mycket, i bilen så sa han att Nellie och Maja var hans bästis kusiner=) gos unge. Tusen tack Malin det var verkligen super trevligt.

Vi har även varit på baby sång imorse och efter det så var Liam super trött och slocknade i bilen, så jag fick klä av honom sovandes när vi kom hem och lägga han i sängen.

Ja nu tänkte jag svära lite, Jävla grann hund som skäller kl 7 på morgonen så Liam vaknar varje dag. Hunden skäller så fort grannen åkt till jobbet, det hade väll varit ok om det handlade om fem min men hunden håller ju på i timmar=/ är så feg av mig även så jag vågar inte säga åt grannen att hon måste lösa det för jag orkar inte vakna av hund jäveln varje morgon. Hon kan ju för fasen köpa ett sånt där hund halsband så hunden får stötar eller något.

Bilder från dagen


Liam väntar på lunch=)



Sedan busar han lite vid soffan



Och så har vi Leo som älskar glass på bite line


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jessica! Liam är jättelik din pappa och yngsta brorsa på bilderna, vet inte hur men på nåt sätt. Även fast han är så lik Jonas som liten annars. Knepigt hur det kan vara!

2010-10-27 @ 23:27:42
Postat av: Jessica

haha tycker du, kan inte se det

2010-10-29 @ 20:28:56
URL: http://jessicaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0