Hängig kille

I går så var vi hos Anna Wille kille och Line och lekte lite. Men Leo var inte sitt rätta jag när vi var där han var lite trött. Så när vi kom hem så la han sig på soffan och vila, kände på honom och då var han alldeles varm=( så vi försökte få honom att dricka något och så fick han lite alvedon.

Liam var även han super trött och gnällig heladagen igår. Båda pojkarna gick och la sig kl 18. Så idag får Leo vara hemma från dagis, han säger att han har ont i halsen men som tur är så ingen feber idag.

Jag var även och tränade lite igår så träningsvärk i hela kroppen har jag=/ mest i ryggen. Men det är bra, min slappa rygg måste tränas ;)

Så idag blir en lugn dag med massa mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0