Hmm

Känner mig så trött och lite less, vet inte vad det blev med mig nu mot eftermiddagen. Orkar inte med något och allt känns jobbigt. Ringde Jonas och skrek nu får fan du vara pappa ledig jag orkar inge mer. Leo var bråkig, mamma ska man då inte lyssna på tycker han. Och så Liam gnäller som vanligt och så ska man bara bära honom HELA tiden, han är ju inte precis den lättaste. Just nu längtar jag såååååååå mycket tills han kan gå. Och så måste man tvätte den jävla tvätten och laga maten. Ja ibland är det bra tufft. Ja nu känner jag att jag fått klaga ur mig lite nu får det va nog.

Nu ska jag berätta positiva saker om dagen. Anna och barnen kom och hälsade på imorse, väldigt roligt att de bestämde sig för att hälsa på oss=) Ida och Lova tittade också förbi, mycket trevligt. Så det var full fart i våran lilla lägenhet, men det gillar vi=)

Efter de åkt hem sov Liam en stund sedan åkte vi till Lina och barnen i söråker, barnen lekte och vi fika gooo fika=)

Tur att man har fina vänner som lyser upp vardagarna.

Syster och Nellie var förbi en sväng, Nellie säljer ur jultidningen så jag köpte en skiva till Leo och en bok med massa olika recept på bröd till mig=)

Sedan så sket jag i att laga den jävla maten och åkte och köpte thai mat istället MUMS!

Det var våran måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0