Kvällning

Ja nu har jag nyss lagt Liam han var super trött tog två fina bilder på honom i pyamasen=) Bjuder på den fula bilden på mig hahaha men Liam var så söt på den bilden.

            


Och så en bild på Leo som sitter och kvällsfikar såklart=)





Idag har Leo varit på dagis och jag och Liam har inte gjort något bara varit hemma och haft tvättstuga, hade väldigt mycket tvätt. Efter vi hämtat Leo på Dagis så åkte vi hem och fika lite sedan har vi varit ute och lekt. En lugn och skön dag helt enkelt förutom att tvätta då, det var inte så skönt. Eller jo efter allt var färdigt och alla kläder rena=)

En söt bild på Liam när han tog min cola


Kommentarer
Postat av: Lina

2010-10-07 @ 19:58:23
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com
Postat av: Lina

hehe, oj, råkade skicka en tom kommentar.



Vad mycket det hänt här sen jag sist kollade in. SÅg på FB att du kommit igång med bloggandet igen. Roligt! För mig går det segt på den fronten just nu.... De är så söta dina små pojkar :-D Såg på lindex hemsida att de fått in den där bodyn, undrar om den med prinsesstårtorna också kommer in. Hoppas det ;-D



Kram!

2010-10-07 @ 20:01:14
URL: http://alsklingsvilgot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0