Langos

Idag har jag gjort langos, vart helt ok för att vara första gången=)

åt en alldeles nyss så här såg den ut:



Har även haft besök idag av Jonas kusiner=) väldigt trevligt, slapp jag försöka roa de griniga barnen själv. Ni kan komma varje eftermiddag tycker jag ;)

Efter det så var vi iväg på ica maxi och köpte en jacka och täckbyxor till Leo som jag hade sett var bra pris på=) toppen nu slipper pojken frysa

Vi åkte även förbi Jonas jobb och gav honom lite hamburgare, och Leo var super glad att hälsa på pappa på jobbet han fick sitta och hjälpa till lite.




Nej nu måste jag se robinson och så är det en choklad kaka som skriker mitt namn=)

Kommentarer
Postat av: Aspen

Gud vad gott! :) Hur gjorde du då?

2010-10-23 @ 20:30:52
Postat av: Jessica

Det var smaskigt=) Letade ett recept på internet och så gör man en deg först, som man sedan bakar ut till små bitar och så värmer man på olja i en kastrull och värmer den och sedan lägger ner deg biten. Det tyckte jag va svårt

2010-10-24 @ 09:44:03
URL: http://jessicaohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0