Lördag

Idag fick jag sovmorgon till halv tio ungefär, och det var riktigt sköönt=)
Vi var upp till pappa en sväng idag och lekte i lekparken där och så letade vi på vinden efter skridskor till Leo men hittade tyvärr inga i hans storlek. Hade tänkt att lära honom åka lite i vinter, läste i tidningen att de hade börjat en skridsko skola för små så det vore ju skoj för Leo. På vinden hittade vi pjäxor till Leo, så i vinter blir det att åka lite längdskidor. Vi hittade mycket smått och gott. Jag provade mina gamla konståknings skridskor, och de kunde jag ju ha=) jippi fast lite trång var de men det kan jag stå ut med. Vi var även ute och spelade lite bandy och Liam han sussade så fint i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0