Dagis dags

Idag var det dags för min lilla kille Liam aåka till dagis för första gången vi åkte dit tittade runt lite och lekte en stund :) Liam tyckte det var jätte roligt och sprang runt som en tok :) Fast det tråkiga är ju att han inte fick börja samma dagis som brorsan :( men idag skickade jag in en överflyttnings ansökan och de går före alla andra ansökningar tydligen så det känns super bra. Går ju inte att¨åka och lämna på två olika dagis hur länge som helst, Det hade ju varit ok om de var åt samma håll iaf men det är de ju inte.

Jag har klippt min lilla Liam idag oxå :) det var inte det lättaste men kunde klippa lång håret i nacken, det blir ju så svettigt för honom med massa långt hår där. försökte få till nå bra bilder lyckades väl sådär







Och nu när jag bloggar passa Leo på att stoppa upp pärlor i näsan hmm inge mer madicken tro ja :P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, men Leo då!!

Jättestilig blev han ju lille Liam :D goskram!

2011-04-04 @ 18:55:11
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Men gud va söt han är... =) goproppen

2011-04-04 @ 20:50:21
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0