Skärtorsdag

Idag har vi varit och hälsat på Caroline där vi även träffade Veronica och Ida och alla barna såklart :) Lekte ute i det super härliga vädret och fika gooo fika ojoj Caroline hon kan hon ;)
När jag hämtat Leo på dagis for jag och handlade lite saker som vi behövde till maten idag :) Tacogratäng fick det bli åh så himla gott det är :) träffade även Caroline med Levis och Vince där :) tur att jag träffade dem för jag glömde ju plånboken i bilen och kom på det när jag stog i kassan :/ Alla barnen fick påskägg av en liten påskgumma när man kom in också, gissa om Leo blev glad.
Nu har jag lagt barnen och sitter och väntar på att Caroline ska komma vi ska ut och gå, behövs verkligen för mycket gott kommer det bli i helgen.
Klippte Leo nu på kvällen han blev super söt
Köpte sol stolar till pojkarna som de ska få ha till sommaren, de älskar redan att sitta i dem :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefin blev ju Leo!! :D Du kan du med ;)

2011-04-22 @ 08:20:20
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0