Söndag

Nu var det ett tag sedan jag bloggade har inte haft lust till det helt enkelt, lusten kommer och går :P Igår fick Leo sova hos sin morfar. Det var första gången Leo sov borta, jag ville att han skulle testa att sova borta en gång när vi bara var hemma så att vi kunde hämta honom om det skulle bli problem. Men det var absolut inga problem Leo hade så himla roligt och hade absolut inte tid att prata med sin mamma då hon ringde för att säga god natt :) Ett gott tecken! Morfar älskar att få spendera tid med sin lilla Leo och Leo älskar att vara hos morfar.

Idag har vi varit och hälsat på Jonas jobb kompis Robin och hans Tilda och lilla Oliver :) fika lite och prata lite skit ;) mycket trevligt. Sedan åkte vi hem för att fixa lite middag och vi åt en underbart god kassler och blomkålsgratäng, den rekomenderar jag starkt att ni provar :)

Så här såg det ut :)  Mums!


Hmm jo jag tog ju lite bilder från i fredags oxå då vi var till sidsjön och matade fåglarna med Caroline, Vince, Levis och Eline :) Liam han låg och sov under tiden i vagnen, han var så trött

Leo tyckte det var jätte roligt :)


Alla fåglarna det var massor


En söt liten vit anka


Levis får bröd av mammsen


Leo


Det var bilderna jag tog från i fredags var ju så kallt ute så vi blev inge länge där utan vi åkte hem till Caroline och fikade lite :)

Jo och så har jag ju fixat lite påsk här hemma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0