Besök

I morse lämnade jag Liam första gången själv på dagis, han grinade en skvätt när jag sa hej då nu går mamma. Ringde till dagis efter en timme och frågade hur det gått och det hade gått jätte bra han slutade snabbt att grina och började leka :) det är mammas go pojke det.
Efter att jag hämtat pojkarna lite tidigare från dagis så tittade Veronica och Annie förbi för att ge Leo paket :) Tusen tack hälsar Leo ;) Han gillat! tog en bild på coolingen i nya jeansen.
Lite uttråkad för mammsen ska ta kort hela tiden :P haha
Annie och Liam myser :)
Jag och Veronica satt i soffan och pratade då vi hörde Annie skratta för fullt i sovrummet så vi var ju tvungen att titta vad de gjorde, då såg vi Leo och Annie i sängen som busade :)
På posten fick jag ett brev av mamma och i det låg 10 biobiljetter!!! WOHO ska bli mycket bio framöver då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0