Duktig

Idag har jag verkligen varit duktig!! imorse bestämde jag mig för att gå till dagis med pojkarna, Liam i vagnen och Leo fick jag dra i snow racern :) jobbigt som satan men då bränner det bra (fettet alltså). Lämna barn på dagis och så fortsatte jag gå till ica andersson där jag köpte broccoli soppa till lunch och jag kan säga att så fort jag kom in på affären och såg all choklad så började tänket i mitt huvud men nu har jag ju varit duktig så jag kan ju köpa en choklad kaka, NEJ sa lilla ängeln i huvudet. Så jag tvingade mig själv att gå ut med bara min soppa och så fortsatte jag promenaden hem.
Här får ni en bild när vi var ute för nån dag sedan, då får jag dra pojkarna runt runt på denna
Jo sedan då vi kom ut i morse så var det någon jävla snorunge som slagit sönder våran fina snögubbe :( Bbarnen blev jätte ledsen.
Men nu vidare till Lego kungen Leo, han bygger jätte mycket lego nu och duktig är han oxå :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Meh! Att dom inte kan låta grejerna vara! :( Stackars Leo och Liam <3

2011-12-20 @ 19:29:05
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: viktoria

Leo är ju jättelik morbror Daniel där ;D Ser du det Jessica? :D

2011-12-20 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0