Känsliga Leo

Leo är väldigt känslig på dofter han är den första som känner om det är något som luktar. Så fort Liam bajsat så skriker Leo att vi måste byta blöja på honom och så springer han iväg och håller på att kräkas :P Han kan aldrig gå på toa om det luktar illa då håller han på att kräkas, Jag frågade honom om han bajsat på dagis idag och då sa han jag vill aldrig gå på toa på dagis för det är så himla äckligtn barnen kissar ju överallt på ringen.
Om man försöker smyg ta en godis så känner han lukten av den på engång haha mamma vad är dte som luktar? öppna munnen. Min lilla polis Leo :) Ibland på morgonen innan man hunnit borsta tänderna och om man kommer nära Leo för att säga nått så springer han iväg mamma uscha du luktar gå och borsta tänderna nu! tur man har Leo som håller koll på andedräkten åt en ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahaha, så lik sin farmor! ;) Och pappa och farbröder :P Jag minns då vi tog med honom på Selånger! Haha, det spöregnade ju och blev en lera som luktade apa, Leo höll på att spy! Jag fick ta undan honom fort och han hulkade hela tiden och höll för näsan! ;) Har till och med filmbevis då han säger att han "aldrig mer vill på selånger för där luktar det illa" ;) Haha

2011-12-22 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0