Äntligen sov dax

Ja nu har äntligen denna dag tagit slut, iallafall för barna som nu ska i sina sängar. Så fruktansvärt trött hela dagen hoppas på en bra natt inatt. Jag tro det var att han hade ont i magen och därför skrek så mycket. Men kan inte riktigt komma på varför det måste vara nått han åt.

Idag vid 1 var det dax att åka och handla men när jag kom ut så syndes ju knappt bilen =/ och kallt var det också. Satte barna i bilen och börja skrapa utan vantar, burrrrrrr fy så det värkte i händerna. Bilen var super isig så åkte in till sjukhuset och stälde mig i garaget en snabbis och så gick jag upp med barna och tog en fika. När vi kom tillbaka  var bilen tinad =) Då får vi till ica maxi och handlade lite.

Har även tvättat och tvättat och tvättat massa tvätt idag, så nu känns det väldigt skönt att ha det gjort.

Hahahaha måste berätta vad Leo kom och sa för en stund sedan. Pappa Jonas lär han för hemska saker fyfy. Leo och Jonas låg och såg på film i Leos rum och jag sitter och läser tidning i soffan då Leo kommer ut och säger : Mamma jag har ingen stor snopp och då säger jag nää du har en liten snopp, då säger Leo: Men den luktar som en stor!!!!!!!!! hahahahah gud hoppas han inte säger så igen så någon annan hör

Ja ikväll bli det lite godis och mys, hoppas det är nått bra på tv

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha!! Ja döööööööör! Lilla Leo då! ;P

2011-02-11 @ 19:03:31
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0