Birsta

Idag följde jag och Liam med på birsta tillsammans med Caroline, Eline och Veronica, Annie =) Vi gick runt och tittade jag handlade inget denna gång, duktigt av mig men jag kan säga att det kliade i shopping fingrarna. Vi lunchade på donken, Vit ett bar det av hemåt Liam var super trött och somnade som en stock när vi kom hem. Jonas hade jobbat natt så jag lämnade Liam med honom hemma och åkte och handlade lite innan jag skulle hämta Leo.

Gud vad trött jag har känt mig idag =/ slocknade här hemma på soffan en stund innan det var dags att fixa mat. Maten idag blev aborre fiskad av pappsen med remouladsås och potatis mycket gott =) en stor favvis hos Leo iallafall.

Efter maten blev det ritning för grabbsen och för mor Jessica blev det bakning =) det goda brödet som jag bakade för några dagar sedan morotsbrödet =) det var ju tyvärr slut och nu tycker jag inget annat bröd vi har här hemma duger för det var ju så otroligt smaskigt. Inte alls svårt att baka och går väldigt fort om man räknar bort jäsningen då.

Liam by the way har blivit mycket bättre och hostar inte alls lika mycket nu =) men jag ska inte jinxa det så jag vill inte säga mer.

Imorgon är det onsdag hmm vad ska man hitt på dårå, det tål att tänkas på. Ha den bra kväll vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0