ny dag

Idag på morgonen åkte jag in på Ikea där jag träffade Caroline och Eline, vi gick runt lite och tog sedan en fika =) skagen baguette blev det.

Efter jag kom hem så ville Jonas åka och köpa en liten bil som är super billig i drift och skatte befriad =) så billig och bra. Den ska han åka till jobbet med. Men det var då den fulaste bilen jag sett alltså =P




Och nu på kvällen har jag bakat morotsbröd =) det blev riktigt smaskigt =)







Och Jonas står och bakar massor med bullar =) mums!



Får se om jag slänger in en bild på de färdiga bullarna lite senare =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja det var tom en fulare liten skrutt än våran ;P Men bara den är billig och bra så! :D



Å vilka mumsiga bullar och bröd! Vad duktiga ni är som bakar :D Det måste jag också ta att göra :)

2011-02-09 @ 21:52:12
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0